Voorbereidingen en inpakken - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en inpakken - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en inpakken

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Januari 2015 | Nederland, Leiden

Na de woorden van mijn moeder: 'over een week ga je weg', begint het toch echt te kriebelen en daarnaast is de koudwatervrees al aangetreden. Zolang ik bezig ben met de praktische zaken gaat het goed, veel meer moet ik niet bedenken: ik laat het wel allemaal gebeuren en dan komt het goed.

Vandaag heb ik alles wat ik mee moet/wil meenemen eens uitgestald op mijn bed en vanavond zal het moment daar zijn: past het allemaal in mijn tas? Volgende week zal het moment zijn: 'Shit, dit ben ik vergeten!'. Gelukkig kunnen we er dan niets meer aan doen.

De vaccinaties zijn al een tijd binnen, een geldig paspoort al langer, mijn verzekering hopelijk komende dagen definitief, spullen liggen klaar om in te pakken, route is nog niet (echt) uitgestippeld, klaar om te gaan denk ik.

  • 25 Januari 2015 - 14:43

    Hessie:

    Lau, wat gaaf! Ik heb me aangemeld; heel benieuwd naar al je avonturen!

  • 26 Januari 2015 - 09:32

    Marco:

    Gaaf, geniet ervan.Goede trip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 15 Dec. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4360

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 22 Maart 2014

Vietnam!

Landen bezocht: